Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Vítejte v obchodě SneakerStore! Jsme rádi, že vám můžeme nabídnout široký výběr nejnovějších tenisek dostupných na trhu. Nákupem na našich stránkách souhlasíte s těmito obchodními podmínkami. Věnujte prosím chvíli času k přečtení těchto podmínek. Pokud máte jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat. Náš tým je vám k dispozici, aby vám odpověděl na všechny vaše otázky. Děkujeme, že jste si vybrali právě nás.

Upozornění na možné překvapivé ujednání

Upozorňujeme na následující ustanovení obchodních podmínek, která by potenciálně mohla jevit známky překvapivosti. Kupující je tímto upozorněn na následující ustanovení, která souhlasem s těmito obchodními podmínkami výslovně přijímá:

  • Bod II/2, zabývající se zvláštním režimem DPH
  • Bod VII/3, zabývající se praktickou nemožností vrácení zboží a vydání zboží nového s přihlédnutím k povaze zboží

Všeobecné obchodní podmínky

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)

DPX Capital s.r.o.

IČ: 23343567

DIČ: CZ23343567

se sídlem: Milana Ticháka 1400/7, Nová Ulice, 779 00 Olomouc

Kontaktní údaje:

email: info@sneakerstore.cz

Bankovní spojení CZK:

Číslo účtu: 2303217847 / 2010

IBAN: CZ81 2010 0000 0023 0321 7847

BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Měna: CZK

Bankovní spojení EUR:

Číslo účtu: 2103217850 / 2010

IBAN: CZ09 2010 0000 0021 0321 7850

BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Měna: EUR

(dále jen „prodávající“)

I. Základní ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího (dále jen: „kupující“), kteří uzavírají kupní smlouvu na zboží prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese (dále je „internetový obchod“) nebo v provozovně prodávající či jiným způsobem.
  2. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy uzavřené mezi stranami zásadně prostřednictvím internetového obchodu.
  3. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

II. Informace o zboží a cenách

  1. Informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty, všech souvisejících poplatků a nákladů za vrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
  2. V internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Prodávající upozorňuje, že zboží nabízené v rámci internetového obchodu, i zboží jinak nabízené prodávajícím, je zbožím použitým (dále jen „zboží“), přičemž dle zákona o dani z přidané hodnoty, a u zboží se uplatní tzv. zvláštní režim, kdy základem daně z přidané hodnoty je pouze přirážka (marže), snížená o daň z této přirážky.

III. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  1. Kupující provádí objednávku zboží těmito způsoby:
    • prostřednictvím svého zákaznického účtu, provedl-li předchozí registraci v internetovém obchodě,
    • vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.
  2. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.
  3. Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na emailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Přílohou potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena potvrzením objednávky prodávajícím na emailovou adresu kupujícího.
  4. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách.
  5. Všechny objednávky odeslané kupujícím jsou závazné. Kupující může svou objednávku zrušit dokud mu není doručeno oznámení o přijetí objednávky prodávajícím. Kupující může požádat o zrušení objednávky i telefonicky na telefonním čísle prodávajícího nebo emailu prodávajícího uvedeného v internetovém obchodě.
  6. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na emailovou adresu prodávajícího.
  7. K uzavření kupní smlouvy může dojít také v provozovně prodávajícího, přičemž kupující bude na znění obchodních podmínek upozorněn při koupi zboží.

IV. Zákaznický účet

  1. Na základě registrace kupujícího provedené v internetovém obchodě může kupující přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může kupující provádět objednávání zboží. Kupující může objednávat zboží také bez registrace.
  2. Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět pravdivé údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující povinen aktualizovat. Za správnost údajů při objednávání zboží odpovídá kupující a prodávající jejich správnost vždy předpokládá.
  3. Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost, ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.
  4. Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.
  5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, když kupující svůj uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy a těchto obchodních podmínek.
  6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

V. Platební podmínky a dodání zboží

  1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:
    • bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího,
    • bezhotovostně platební kartou,
    • dobírkou v hotovosti/kartou při doručení zboží.
  2. Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
  3. V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná dle instrukcí prodávajícího.
  4. V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.
  5. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího
  6. Prodávající nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.
  7. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
  8. Zboží je kupujícímu dodáno v souladu se smlouvou, přičemž náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
  9. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení
  10. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
  11. Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na emailovou adresu kupujícího.
  12. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.

VI. Odstoupení od smlouvy

  1. Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.
  2. Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů:
    • ode dne převzetí zboží,
    • ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí,
    • ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží.
  3. Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:
    • poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
    • o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
    • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu.
  4. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující provést jakýmkoli jednoznačným prohlášením.
  5. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář dostupný na stránce <www.sneakerstore.cz/vraceni-zbozi> poskytovaný prodávajícím. Odstoupení od kupní smlouvy kupující může provést telefonicky, ústně, emailem. Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí odstoupení od kupní smlouvy.
  6. Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
  7. Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
  8. Jestliže kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
  9. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
  10. Kupující bere na vědomí, že součástí předmětu koupě je nejen samotná obuv, ale také její originální krabice od výrobce, která je považována za nedílnou součást zakoupeného zboží. Kupující si tedy kupuje jak obuv, tak její původní obal (krabici), který má u určitého zboží zásadní vliv na jeho hodnotu, zejména u sběratelských nebo limitovaných modelů. V případě, že kupující uplatní právo na odstoupení od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu jak obuv, tak originální krabici, v níž byla obuv dodána. V případě, že originální krabice nebude vrácena, nebo bude vrácena poškozená, bude to považováno za snížení hodnoty zboží, a prodávající je oprávněn tuto skutečnost zohlednit při vracení kupní ceny. Zboží doporučujeme vracet v ochranné přepravní krabici, aby během přepravy nedošlo k poškození originálního obalu.
  11. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od kupujícího na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.

VII. Práva z vadného plnění

  1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že věc
    • odpovídá popisu, druhu, množství, jakosti, funkčnosti, kompatibilitě a dalším vlastnostem, které jsou u zboží uvedeny,
    • je vhodné pro účel, ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá, nebo ke kterému bylo zboží prodávajícím inzerováno,
    • je dodáno s veškerým příslušenstvím a pokyny k použití,
    • odpovídá jakostí a provedením vzorku nebo předloze, pokud byly poskytnuty,
  2. Kupující je oprávněn vytknout vadu, která se projeví u zboží ve lhůtě dvou let od jeho převzetí. U použitého zboží je tato lhůta zkrácena až na jeden rok. Lhůta neběží po dobu, po kterou kupující nemůže zboží užívat, pokud vadu vytkl oprávněně. Soud může přiznat právo z vady i v případě, že kupující nevytkl vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při dostatečné péči zjistit.
  3. Má-li zboží vadu, může kupující požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nového zboží bez vady nebo opravu zboží, ledaže je zvolený způsob nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný. Prodávající může vadu odmítnout odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné, zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady.
  4. Prodávající odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí, tak aby tím kupujícímu nezpůsobil značné obtíže. K odstranění vady převezme prodávající zboží na vlastní náklady. Vyžaduje-li to povaha zboží, provede prodávající demontáž vadného zboží a montáž opraveného nebo nového zboží, nebo uhradí náklady s tím spojené. Nepřevezme-li kupující zboží po opravě v přiměřené době, je prodávající oprávněn účtovat přiměřené skladné.
  5. Kupující může požadovat přiměřenou slevu, nebo od smlouvy odstoupit, pokud:
    • prodávající odmítl vadu odstranit nebo ji neodstranil v souladu s bodem 4 tohoto článku,
    • se vada projeví opakovaně,
    • je vada podstatná, nebo
    • zboží nemá vlastnosti podle bodu 1 tohoto článku.
  6. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, je-li vada zboží nevýznamná.
  7. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující o vadě před převzetím věci věděl, nebo ji sám způsobil. V případě zboží prodávaného za nižší cenu odpovídá prodávající pouze za vadu, kvůli které byla nižší cena ujednána.
  8. Při koupi použitého zboží mohou prodávající a kupující sjednat kratší lhůtu pro uplatnění vad, nejméně však jeden rok. Tato skutečnost musí být výslovně uvedena při uzavření smlouvy.
  9. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v těchto obchodních podmínkách, nebo osobně v provozovně prodávajícího. Při uplatnění práva z vadného plnění je kupující povinen doložit, že věc zakoupil u prodávajícího.
  10. Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o tom, kdy právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje. Po vyřízení reklamace prodávající vydá kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace.
  11. O reklamaci rozhodne prodávající ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Nebude-li reklamace vyřízena ve stanovené lhůtě, je kupující oprávněn od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.
  12. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů souvisejících s uplatněním reklamace.

VIII. Doručování

  1. Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
  2. Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou na internetových stránkách prodávajícího. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.

IX. Mimosoudní řešení sporů

  1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs.
  2. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
  3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

X. Spotřebitelské recenze

  1. Spotřebitelské recenze zobrazené na stránkách prodávajícího pocházejí výhradně od spotřebitelů, kteří zboží skutečně zakoupili, neboť možnost přidávat hodnocení je vázána na provedenou objednávku prostřednictvím zákaznického účtu.

XI. Závěrečná ustanovení

  1. Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právem České republiky a příslušnými soudy jsou soudy české. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
  2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování.
  3. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
  4. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností.
  5. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
  6. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat, přičemž se prodávající zavazuje, že nejméně 14 dní před datem účinnosti nových obchodních podmínek oznámí kupujícímu nové znění a pokud kupující nevyjádří nesouhlas s novým zněním obchodních podmínek nejpozději v den účinnosti nového znění obchodních podmínek, má se za to, že změny v plné rozsahu akceptoval a nemá námitek. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
  7. Přílohou obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1. 9. 2025

scan_delete

Formulář o odstoupení od smlouvy