Dobrý den, jak Vám můžeme pomoci?
Dobrý den,
Jak Vám můžeme pomoci?
Zde najdete pomoc snadno a rychle. Dozvíte se zde jak lze doručit, vyměnit a vrátit vaše objednávky. Naleznete tady také odpovědi na nejčastější otázky týkající se originality nabízených produktů, dopravy a platby, výběru velikostí a podobně.
Často kladené dotazy - Zboží
Je nabízené zboží originální?
Ano. Všechno naše zboží je originální.
Autenticita a 100% stav zboží jsou naše priority. Bližší informace o tom, jak zabezpečujeme autenticitu našeho zboží, naleznete v části Záruka pravosti nebo navštivte náš instagram účet a přesvědčte se sami o spokojenosti našich zákazníků.
Je nabízené zboží nenošené?
Ano. Všechno naše zboží je nové a tudíž nenošené.
Veškeré zboží před expedicí kontrolujeme a ručíme, že zboží je originální a v tzv. DS ('deadstock') kondici, čili nenošené, úplně nové a tedy bez známek nošení.
Poradíte mi s výběrem velikosti?
Ano, rádi vám poradíme. Vaše dotazy můžete zasílat kliknutím níže na kontakt pomocí formuláře, e-mailem nebo chatbotem.
Případně využijte naše Tabulky velikostí.
Často kladené dotazy - Správa účtu
Lze provést nákup bez registrace?
Ano. Celý proces nákupu lze absolvovat bez nutnosti registrace.
Přesto doporučujeme si u nás založit účet, kde lze bezpečně a snadno dohledat informace o objednávkách, platbách, doručovacích adresách atd. Osobní informace včetně e-mailové adresy neposkytujeme třetím stranám.
Často kladené dotazy - Doprava a platba
Jak mohu zboží zaplatit?
Na našem e-shopu můžete platit převodem, dobírkou ( Pouze expresní doručení), na splátky s Twisto nebo Online platební kartou (VISA, MasterCard, Apple Pay, Google Pay). Související poplatky jsou vždy uvedeny před potvrzením objednávky v části "Doprava a Platba".
Jak posíláte objednávky?
Objednávky posíláme prostřednictvím služeb PPL a Zásilkovna, buď k vám na adresu nebo na vámi zvolené výdejní místo.
Bližší informace k dopravě naleznete v částiDoprava.
Jak mohu získat fakturu?
Po vyřízení objednávky obdržíte automatický e-mail s detaily objednávky a fakturou.
Lze zaslat zboží i na Slovensko?
Ano, zboží zasíláme i na území Slovenska. Zboží je doručováno službou Zásilkovna a platba je možná v Eurech kartou, na dobírku nebo převodem na bankovní účet. Podrobnosti o přeshraničním převodu naleznete v potvrzovacím e-mailu objednávky.
Často kladené dotazy - Vrácení a reklamace
Lze nákup vrátit?
Ano. Na vrácení položek máte 14 dnů. Stačí postupovat podle těchto kroků:
1. Vyplňte online formulář:
Pro reklamace a vrácení zboží využijte náš Online formulář. Formulář je třeba před odesláním Vaší vratky nebo reklamace vyplnit, včetně správné e-mailové adresy a čísla objednávky, které naleznete ve Vaší objednávce nebo faktuře.
2. Zabalte balíček:
Do krabice vložte položky, které chcete vrátit. Obuv je nutné vracet v originální krabici včetně všech doplňků, které jsou součástí zboží (tkaničky, ozdobné doplňky, samolepky atd). Ujistěte se prosím, že jste zásilku řádně zabalili (tzv. doubleboxed, krabice od zboží je umístěna v ochranné lepenkové krabici), aby zboží mohlo být bezpečně doručeno zpět k nám.
3. Pošlete Vaše vrácené zboží:
Zabalené zboží zašlete na adresu, kterou naleznete v online formuláři zmíněném v kroku 2. V případě potíží nás kontaktujte na e-mail info@sneakerstore.cz.
Zboží musí být vráceno v původním stavu, bez známek opotřebení/poškození.
Další informace týkající se podmínek vrácení naleznete v části Obchodní podmínky.
Lze zboží vyměnit?
Ano, výměna zboží zápočtem je možná.
Nenašli jste odpověď na vaši otázku? Kontaktujte nás