Yeezy Boost 350 V2 "Oreo"

  • Ikonická silueta s textilním svrškem Adidas Primeknit™
  • Boční pruh z vlákna Monofilament
  • Technologie tlumení Adidas Boost™
  • Ideální velikost o půl čísla větší
Varianta
Můžeme doručit do:
19.12.2024 19.12.2024 19.12.2024 19.12.2024 19.12.2024 19.12.2024 19.12.2024 19.12.2024 19.12.2024 19.12.2024 19.12.2024 19.12.2024 19.12.2024 19.12.2024 19.12.2024 19.12.2024 Zvolte variantu
Standardní doručení Standardní doručení Standardní doručení Standardní doručení Standardní doručení Standardní doručení Standardní doručení Standardní doručení Standardní doručení Standardní doručení Standardní doručení Standardní doručení Standardní doručení Standardní doručení Standardní doručení Standardní doručení Zvolte variantu
12 999 Kč 12 999 Kč 12 999 Kč 12 999 Kč 12 999 Kč 12 999 Kč 12 999 Kč 12 999 Kč 11 799 Kč 11 799 Kč 11 799 Kč 11 799 Kč 12 899 Kč 12 899 Kč 12 899 Kč 13 499 Kč od 11 799 Kč
Kategorie: YEEZY 350
CW: CORE BLACK/DAZZLING BLUE/CORE BLACK
STYL: BY1604
Svršek: Textilní materiál 100%
Podšívka a stélka: Textilní materiál 100%
Podrážka: Podrážka

Adidas Yeezy Boost 350 V2 "Oreo" staví na černé siluetě. Design doplňují výrazné detaily, jako je podrážka Boost a bílý typický boční nápis pro OG modely 350 V2. Adidas Yeezy Boost 350 V2 " Oreo" vyšly v roce 2016.

Historie:

YEEZY jsou boty, které vznikly spoluprací Kanyeho Westa se značkou Nike – Nike Air Yeezy a později s Adidas – Adidas Yeezy. V roce 2013 ovšem nastal zlom, který postupně stvořil Westovu značku v takové podobě, jak ji známe dnes. Kanye odešel od Nike a podepsal 10-ti milionový deal s adidasem. Kromě mnohem větší kontroly nad kreativním procesem se také dostal k mnohem větším ziskům skrze podílu z prodaných kusů.

V únoru 2016 vydal Kanye West album Life of Pablo, na kterém v tracku Facts mimo jiné zaznělo: Yeezy Yeezy Yeezy just jumped over Jumpman, čímž pochopitelně mířil na do té doby bezkonkurenčně nejúspěšnější produktovou řadu značky a celebrity Air Jordan. V tom samém roce vyšly i adidas Yeezy Boost V2, které později daly vzniknout nezapomenutelným modelům jako Beluga nebo Zebra.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Údržba a péče o obuv:

  • Životnost obuvi závisí na pravidelné údržbě a péči. Nepoužívejte obuv ve vlhkém prostředí. Po každém nošení nechte obuv důkladně vyschnout a vyvětrat. Nečistoty oplachujte slabým čistícím roztokem a otřete do sucha. Používejte prostředky určené k ošetření a impregnaci vrchního materiálu. Vyvarujte se namáčení obuvi, obuv neperte, protože materiál není chráněn proti nadměrné vlhkosti a může způsobit ztrátu barev, případně nenávratné poškození obuvi.

Zásady správného nošení:

  • Při obouvání a nazouvání obuv vždy rozvažte, zároveň při obouvání používejte obouvací lžíci, abyste zabránili poškození vnitřní stélky paty. Nechoďte v obuvi naboso.

Podmínky nošení:

  • Obuv není určena ke každodennímu nošení a sportu,
  • obuv je nevhodná pro nošení ve vlhkém prostředí.

Výběr obuvi:

  • Při výběru obuvi je důležité dbát na to, aby velikost a šířka obuvi přesně odpovídaly vašim potřebám. Doporučujeme před nákupem změřit velikost chodidla a volit obuv maximálně o 1 centimetr větší, než je délka chodidla. Špatně zvolená velikost, šířka nebo tvar nejsou důvodem k pozdější reklamaci. Při výběru zvažte účel, pro který bude obuv používána. Nabízená obuv je sběratelský předmět, taková obuv není určena pro každodenní nošení ani používání v nepříznivých povětrnostních podmínkách (déšť, sníh atd.).

Výměna/vrácení obuvi:

  • Pokud zjistíte, že velikost není po vyzkoušení ideální, máte možnost obuv vrátit nebo vyměnit do 14 dnů od přijetí pomocí online formuláře vrácení, výměny a reklamace.

 Podmínky reklamace:

  • Pro reklamaci je nutné prokázat zakoupení obuvi, ideálně předložením faktury, kterou jste obdrželi e-mailem. Obuv musí být kompletní, vyčištěná a hygienicky nezávadná. Prodejce posoudí stav obuvi a definuje případnou závadu. Lhůta pro reklamaci je maximálně 30 dní od přijetí reklamace.

Reklamace se vztahuje na:

  • Výrobní vady nebo jiné rozpory s kupní smlouvou, které ovlivňují účelovost a jsou v souladu s doporučeným způsobem užívání obuvi. Vadou se rozumí nedostatek, který omezuje nebo znemožňuje použití zboží, a není způsoben běžným opotřebením nebo nedbalostí.

Reklamace se nevztahuje na:

  • Změny vzhledu nebo funkčnosti způsobené běžným opotřebením, úmyslným poškozením nebo neúmyslným zanedbáním údržby.
  • Nesprávnou volbu velikosti nebo závady, které nejsou ihned po zjištění reklamovány.
  • Poškození způsobené kontaktem s agresivními látkami.
Zpět do obchodu