Dobrý den, jak Vám můžeme pomoci?

Dobrý den,

Jak Vám můžeme pomoci?

Zde najdete pomoc snadno a rychle. Dozvíte se zde jak lze doručit, vyměnit a vrátit vaše objednávky. Naleznete tady také odpovědi na nejčastější otázky týkající se originality nabízených produktů, dopravy a platby, výběru velikostí a podobně.

Často kladené dotazy - Zboží

Je nabízené zboží originální?

Ano. Všechno naše zboží je originální.

Autenticita a 100 % stav zboží jsou naše priority. Bližší informace o tom, jak zabezpečujeme autenticitu našeho zboží, naleznete v části Záruka pravosti nebo navštivte náš instagram účet a přesvědčte se sami o spokojenosti našich zákazníků.

Je nabízené zboží nenošené?

Ano. Všechno naše zboží je nenošené.

Veškeré zboží před expedicí kontrolujeme a ručíme, že zboží je originální a v tzv. DS ('deadstock') kondici, čili nenošené.

Poradíte mi s výběrem velikosti?

Ano, rádi vám poradíme. Vaše dotazy můžete zasílat kliknutím níže na kontakt pomocí formuláře, e-mailem, telefonicky nebo chatbotem. Případně využijte naše Tabulky velikostí.

Lze vyzvednout zboží na prodejně?

Ano, zboží si můžete vyzvednout na prodejně, po předchozí domluvě. Jakmile pro Vás bude objednávka připravena, budeme Vás telefonicky kontaktovat o možnosti vyzvednutí.

Máte dostupný nějaký slevový kód?

V případě, že máme dostupný slevový kód, naleznete jej na hlavní stránce.

Často kladené dotazy - Správa účtu

Lze provést nákup bez registrace?

Ano. Celý proces nákupu lze absolvovat bez nutnosti registrace.

Přesto doporučujeme si u nás založit účet, kde lze bezpečně a snadno dohledat informace o objednávkách, platbách, doručovacích adresách atd.

Často kladené dotazy - Doprava a platba

Jak mohu zboží zaplatit?

Na našem e-shopu můžete platit převodem, dobírkou, na splátky s Twisto nebo Online platební kartou (VISA, MasterCard, Apple Pay, Google Pay). Související poplatky jsou vždy uvedeny před potvrzením objednávky v části "Doprava a Platba".

Jak posíláte objednávky?

Objednávky posíláme prostřednictvím služeb PPL a Zásilkovna, buď k vám na adresu nebo na vámi zvolené výdejní místo. Bližší informace k dopravě naleznete v části Doprava.

Jak mohu získat fakturu?

Po doručení objednávky obdržíte automatický e-mail s detaily objednávky a fakturou.

Lze zaslat zboží i na Slovensko?

Ano, zboží zasíláme i na území Slovenska. Zboží je doručováno službou Zásilkovna/PPL a platba je možná v Eurech kartou, na dobírku nebo převodem na bankovní účet. Podrobnosti o přeshraničním převodu naleznete v potvrzovacím e-mailu objednávky.

Proč nemohu platit dobírkou?

Platba na dobírku je dočasně povolena pouze zákazníkům, kteří u nás již v minulosti úspěšně dokončili alespoň jeden nákup.

Často kladené dotazy - Vrácení a reklamace

Lze nákup vrátit?

Ano. Na vrácení položek máte 14 dnů. Stačí postupovat podle těchto kroků:

1. Vyplňte online formulář:

Pro reklamace a vrácení zboží využijte náš Online formulář. Formulář je třeba před odesláním Vaší vratky nebo reklamace vyplnit, včetně správné e-mailové adresy a čísla objednávky, které naleznete ve Vaší objednávce nebo faktuře.

2. Zabalte balíček:

Do krabice vložte položky, které chcete vrátit. Obuv je nutné vracet v originální krabici včetně všech doplňků, které jsou součástí zboží (tkaničky, ozdobné doplňky, samolepky atd). Ujistěte se prosím, že jste zásilku řádně zabalili (tzv. doubleboxed, krabice od zboží je umístěna v ochranné lepenkové krabici), aby zboží mohlo být bezpečně doručeno zpět k nám.

3. Pošlete Vaše vrácené zboží:

Zabalené zboží zašlete na adresu, kterou naleznete v online formuláři zmíněném v kroku 2. V případě potíží nás kontaktujte na e-mail info@sneakerstore.cz.

Zboží musí být vráceno v původním stavu, bez známek opotřebení/poškození.

Další informace týkající se podmínek vrácení naleznete v části Obchodní podmínky.

Lze zboží vyměnit?

Ne, zboží je třeba vrátit a vytvořit si novou objednávku.

Jak stornovat objednávku?

Kontaktujte nás emailem, telefonicky a nebo pomocí chatbota. Pokud je již Vaše objednávka v procesu vyřizování a připravuje se k expedici, takovou objednávku stornovat nelze. Můžete ji vrátit pomocí online formuláře.

Nenašli jste odpověď na vaši otázku? Kontaktujte nás

ballot

Kontakt pomocí formuláře

mail

Kontakt pomocí e-mailu